דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קיר וידאו ומסכי לד לעסק 

מאת    [ 14/04/2016 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1767 פעמים ]

לעסקים יש סיבות מגוונות להתקין קיר וידאו העשוי ממסכי Led : קניונים, חנויות גדולות וסופרמרקטים: פיקוח על המקומות השונים: מערך אבטחה שמקיף איזור גדול המחובר למצלמות. מערך מסכי לד שמציגים פרסומות על שלטים ענקיים, הופעות באצטדיונים או משחקי כדורגל, כדורסל ועוד אינסוף אירועי חוץ או פנים גדולים כמו מפגשים מרובי משתתפים, עצרות שונות כגון בחירות. בימינו אנו גם בשדה הקרב יש קירות וידאו שבהםהמפקדים הבכירים יכולים לפקח על המתרחש במספר חזיתות כאילו היו בכל אחת.

מה חשוב לזכור כשרוצים לרכוש מסכי לד שמרכיבים את קיר הוידאו ?

לפני הכל צריך לחשוב על ניסיון ואמינות. ההוצאה הכספית על קיר וידאו היא יקרה מאוד וחשוב להקפיד שהיבואן או המוכר והמרכיב יודעים בדיוק מה הם מוכרים, ואיך הם מרכיבים. אם אתם לא בטוחים בחברה שממנה ביקשתם הצעת מחיר, בקשו מהחברה לספק לכם דוגמאות של קירות וידאו שהם התקינו בעבר. כמו בכל תחום, כדאי לבקש הצעות מחיר ולהשוות בין מספר חברות.

מודולריות וגמישות של קירות ידאו: חשוב להקפיד שהמערכת תהייה בנויה בצורה כזאת שאפשר לשנות את המערך והכמות של המסכים לפי צרכי העסק.

איכות התמונה של מסכי הלד שמרכיבים את קירות וידאו: חשוב לבדוק כי התמונה במסכי הלד חדה והצבעים שמשתקפים ממנה נראים אמיתיים וחיים. בקיר וידאו שבנוי עבור מערכות אבטחה, החדות חשובה מאוד ואף יותר מהחוויה הויזואלית, אך ברור שבאירועים המוניים או פרסומת חשוב שהתמונות שהקהל רואה יראו טוב. הרזולוציה של קירות וידאו משתנה ממסך למסך וככל שהרזולוציה גבוהה יותר כך החדות ברורה יותר.

עדכון המערכת המודולרית של מסכי הלד - מהירה וזולה: עדכון התכנים, עדכון מערכת בצורה שלא תצריך החלפת מסכים אלא רק החלפת רכיבים ספציפיים חשובה מאוד. בעולם הטכנולוגי של מסכי Led  וקירות הוידאו, השינויים הטכנולוגיים מתרחשים מהר וכל הזמן, ועל מנת לא לפגר מאחור ולהיראות מאוד מיושנים, צריכות להיות  אפשרויות שדרוג שלא יפריעו לפעילות השוטפת של העסק. תמיד כדאי לבחור במערכות שניתן לבצע בהן את ההחלפות של הרכיבים ושלא תהייה חובה להחליף את כל המסכים והמסגרות שהן יקרות יותר.

כשבוחרים בקירות וידאו חשוב לזכור: פשטות בניהול המערכת: מערכת קירות וידאו טובה צריכה להיות קלה לתפעול ולא מתוסבכת. גם אם הקיר מצריך חיבור של מחשבים ושל מצלמות, ההפעלה הסופית תישאר בידי אדם שאינו איש מקצוע טכני ולכן התפעול היומיומי צריך להיות ברור וקל.

קורת גג - המרכז לאדריכלות החיים והעסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב